Senang Hamil: Pening Loya Tanda Hamil

Thursday, June 19, 2014

Pening Loya Tanda Hamil


Mengenai tajuk di atas, agak kerap saya dapat dalam inbox fb :

Puan A : Puan, saya pening loya mual. Saya hamil ke?
Saya : Puan sudah buat urine test?
Puan A : belum
Saya : kalau macam tu saya pun tak tahu puan hamil atau tidak


Bila diajukan soalan seperti ini, saya tak dapat jawab. Empunya diri tidak lakukan urine test untuk tahu hamil atau tidak, bagaimana nak tahu jawapannya?

Mengenai pening mual loya, ia bukan tanda yang tepat untuk menyatakan yang kita hamil. Orang demam, mabuk laut, mabuk kenderaan pun alami pening mual loya.

Yang penting, urine test perlu buat untuk tahu hamil atau tidak.

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 3 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Kitar Haid Xtetap
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami
- Masalah Sukar Hamil

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.

.