Senang Hamil: May 2016

Monday, May 30, 2016

Berjaya Hamil - 1 DaraAyu




Alhamdulillah
Xabis lg sebotol
Masa anak pertama sy ada cyst
Tp sy g klnk sakit puan doc suh consume pil yasmin
Lps 3 bulan sy mkn sy hamil
Cyst pun hilang masa tu

Lps bersalin anak pertama sy pakai iucs
Iucd
Br bukak bulan 2 aritu
Sbb nk plan

Lps 2 bulan tgk xde sy try makan daraayu
Alhamdulillah dengan izin Allah sy hamil semua
Semula
😊😊



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Friday, May 27, 2016

Selamat Bersalin



Salam sis safra..Alhamdulillah sy dh selamat lahirkn bby boy seberat 3.5kg(normal)  pada 20/5/2016 10.10pm😊
Terima kasih..ye sis skrg tgh pantang😊😊

Hamil Tanpa Sedar - 1 DaraAyu




.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Darah Haid Sedikit? Ini Petua Untuk Anda



Haid yang sedikit dikenali sebagai hypomenorrhea boleh merisaukan wanita. Satu sebab utama masalah haid seperti ini adalah kerana tidak mendapat nutrisi yang cukup atau pemakanan yang tidak seimbang. Tekanan, trauma, dan kesedihan juga boleh menyebabkan masalah haid sedikit. Ikuti petua mudah ini untuk masalah haid seperti itu.

Halia
Halia adalah salah satu petua semula jadi yang boleh membantu masalah haid sedikit. Anda boleh menambah halia ke dalam makanan sebelum dan semasa haid atau anda boleh minum teh halia sekali sehari. Ini akan membantu haid anda mengalir dengan lebih banyak jika diamalkan secara konsisten. Anda boleh mengambil halia setiap hari untuk membantu fungsi badan yang lain.

Bijan
Bijan boleh membantu hampir serta-merta dalam masalah haid sedikit. Hancurkan satu sudu bijan dan kemudian masukkan ke dalam segelas air suam. Minum campuran ini sekurang-kurangnya sekali sehari sepanjang haid anda

Sayur-Sayuran Berdaun Gelap
Sayur-sayuran berdaun gelap seperti bayam mengandungi zat besi yang tinggi. Ia boleh mengaturkan haid. Pastikan anda mendapat zat besi yang mencukupi dan mengamalkan diet seimbang

Betik
Jika anda fikir bahawa kekurangan darah haid disebabkan oleh tekanan, betik yang belum masak boleh menjadi penawar. Makan betik setiap hari semasa haid untuk aliran darah yang lebih konsisten.

Lobak Merah
Jika masalah haid sedikit ini baru terjadi dalam hidup anda, anda boleh mencuba jus lobak merah. Minum jus lobak merah sekali sehari selama sebulan adalah salah satu petua semula jadi yang boleh membantu mengembalikan haid yang normal.


.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Thursday, May 26, 2016

Berjaya Hamil - Pernah Keguguran - 1 DaraAyu




alhamdulilah i mgndong lg
mcmne ye nk truskn ke mkn pil ni?
ada lg ni?

dlu mslh kgugurn
boleh ya teruskan daraayu mcm biasa?lagi kuatkn rahim ya ?
tq ya..Alhamdulilah


tula sy pun tk sgka bru mkm setengah botol mgkin ada lagi 50biji mcmtu
syukur Alhamdulilah
tq byk2 dear
Aamin yarabaalamin


.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Wednesday, May 25, 2016

Rahsia Makanan Yang Bantu Suburkan Rahim Supaya Senang Hamil

sumber : featherprintphotography.com

Wanita yang sedang berusaha hamil akan memahami kepentingan aliran darah yang optimum kepada rahim dan ovari. Darah membawa oksigen ke telur, lapisan rahim, dan untuk perkembangan embrio.

Tekanan, kurang senaman, rehat tidak mencukupi, ketegangan, dan makanan tertentu semua boleh menghalang aliran darah ke rahim dan ovari. Ini akhirnya akan membawa kepada masalah haid contohnya darah beku. 

Darah Beku Yang Tidak Normal Semasa Haid

Gejala utama:
  • Darah beku besar dan banyak
  • Terdapat darah beku selepas haid atau antara haid
  • Peredaran darah beku besar disertakan dengan rasa sakit
  • Semasa hamil, keluar darah beku adalah tidak normal sama ada sakit atau tidak dan terutamanya jika darah beku adalah besar.
Gejala Sampingan:
  • Keletihan yang luar biasa dan teruk walaupun melakukan aktiviti normal
  • Pening
  • Kulit menjadi pucat
  • Haid yang tidak teratur atau mengalami pendarahan antara haid

Darah haid yang beku boleh terjadi akibat lapisan rahim yang mati serta kerana kekurangan oksigen. Jika embrio cuba untuk membenam ke dalam lapisan ini, peluang untuk ia terus hidup berkurang secara drastik.

Berikut adalah beberapa petua pemakanan yang anda boleh lakukan jika hadapi masalah haid darah beku, untuk meningkatkan kesuburan dan mengurangkan risiko keguguran.
  • Elakkan makanan masam semasa haid seperti yogurt, cuka, jeruk, limau gedang, epal hijau dll
  • Makan lebih banyak makanan berkhasiat semasa haid seperti telur, lobak merah, bayam, kurma, & beri goji
  • Ambil lebih banyak makanan yang menyuburkan darah apabila haid seperti ikan, halia, kulit kayu manis, dan kunyit.

 

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Sunday, May 22, 2016

Keluar Banyak Lendir Subur - 1 Kembara Fatimah


Sis.. sya dh hbiskan 1botol kcip ftimah tu.
Bulan lpas mmg kluar lndir subur
Bulan ni pun byk!
Tp syangnya suami xde 
😂
Bulan lps sya kursus. Bulan ni dia pulak kursus
Sya nk order lg 2botol 
🤗


.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Kitar Haid Xtetap
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami
- Masalah Sukar Hamil

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.

Suka Sebab Tiada Bahan Kimia - 1 DaraAyu


sy rasa ok..tu yg nak repeat order..cuma kesan lebih2 tu xtau lg, nak try lg beberapa botol baru dpt beza..lg pun sy suka sbb xda bahan kimia..



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Saturday, May 21, 2016

Tiada Lagi Senggugut Kuat - 1 DaraAyu



Salam sis ujng bln nih sy nk oder lg yg pil dara ayu... xde rzki sy lg nk peknen sis.. tpi ade perubahan dh sis arni sy period biase senggut dh truk smpi xblh wat kje.. tpi kali nih period xsenggut lgsng... cume nk tgk ari period tu bprle ari.. sbb biase 3 ari drah dh behenti sis..

Amin harap sgt cm tu sis.. tu yg ujng bln nih nk oder lg.. tu ngam2 smpi ujng bln nih sis.. sye harap sgt cm tu la sis.. biase sye senggut smpi lgsng xblh nk jln sis.. smpi ambil mc. Kali nih blh g kje lg. Alhmduliilah sgt2


Insyallh kalau ade berita positif sy bg tau sis ye


.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Friday, May 20, 2016

Berjaya Hamil 5 Minggu - 1 DaraAyu


As salam pn..
Sy dh cek klinik, sy pregnant 5w
Dara ayu ni boleh mkn x masa pregnant


.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
. 

Thursday, May 19, 2016

“CHECK UPT PAGI TADI..2 LINES. PENANTIAN SELAMA 6 TAHUN NI.. "


.
Dah banyak duit keluar. Buat tu buat ni. Tapi masih x pregnant. Umur makin naik. Kesuburan makin menurun. Haid makin bermasalah. Kejap ada kejap xda. Suka suka hati dia nak datang bila. Makin lama makin stress. Tengok kawan kawan bertambah anak. Kawan sekelas masa sekolah dulu dah 2 3 anak. Nak masuk 4 pun ada.
.
.
Risau!
.
.
Memang ramai yang ada masalah macam ni kan. Cuba perhati kawan kawan atau kenalan. Mesti ada yang masih xlekat-lekat.
.
.
Ada kan
.
.
Jangan risau sangat. Masalah itu boleh diselesaikan, in sya Allah. Oleh itu kami di SenangHamil2u ada sediakan KAPSUL DARAAYU
.
=========
APA DIA KAPSUL TU PUAN
=========
.
Kapsul Daraayu adalah dari 100% daripada minyak kelapa
.
=========
APA KELEBIHAN DARAAYU?
=========
.
[+] SEMULAJADI. Ya. Kapsul ini sepenuhnya daripada minyak kelapa. Tak ada campur apa apa bahan kimia yang nak sebut pun x reti. Anda boleh amal dengan yakin!
.
[+] KAPSUL HALAL. Kami di SenangHamil semua muslim. Dan kami mengamalkan cara hidup Islam dan mementingkan keHALALan produk. Anda boleh ambil tanpa was was!
.
[+] GELATIN PADA KAPSUL. Ia sangat bagus untuk keseimbangan hormon. Jangan tak tahu, masalah hormon sangat memberi kesan pada kesuburan dan potensi untuk kekalkan kehamilan. Jadi anda boleh selesaikan masalah ini!
.
==========
APA KATA PAKAR MENGENAI MINYAK INI?
==========
.
"MINYAK KELAPA adalah antara makanan yang kaya dengan lemak yang sihat, dan boleh dimakan dengan kerap untuk meningkatkan peluang anda untuk hamil" – Dr Ben Kim
.
"MCFA dalam MINYAK KELAPA seperti asid laurik membantu untuk mengekalkan keseimbangan hormon. Asid lemak sihat yang diperlukan untuk membentuk komponen struktur hormon, termasuk peraturan hormon pembiakan. Badan yang kekurangan asid lemak penting boleh mengganggu pengeluaran hormon pembiakan utama seperti estrogen atau testosterone" - human-fertility. com
.
"Dapatkan nutrien yang baik daripada mentega, avokado, kekacang, dan MINYAK KELAPA untuk meningkatkan kesuburan" –mamanatural. com
.
"MINYAK KELAPA sangat baik untuk fungsi tiroid yang penting untuk mengawal selia hormon dan kitaran ovulasi" - grassfedgirl. com
.
==========
SIAPA YANG SESUAI AMBIL DARAAYU
==========
1) Sukar hamil
2) Masalah haid
3) Ada senggugut
4) Mudah keguguran
5) Rahim tidak kuat
6) Ada endo, cyst, PCOS dan fibroid
.
CARA MAKAN
.
Minggu pertama
Ambil 2 biji sebelum sarapan
.
Minggu seterusnya
Ambil 2 biji sebelum sarapan
Ambil 2 biji sebelum tidur
.
==========
APA KATA PELANGGAN DARAAYU
==========
.
"Dh 5 hri lewat tarikh period.tdi sya cek upt..positive.mcm mne klo daraayu blom habis mkn dah positive.truskn mkn ker sis?"
- Puan Ju, Mentakab Pahang -
.
"Assalam sis. Hamil bole terus makan DaraAyu? InshaAllah..baru test td..patutnya arini period tp da smggu badan lain mcm"
- Puan Mira, KL -
.
"Salam puan. Alhmdulillah sy test pg tadi naik 2 line 😍. Sy tak pasti brapa hri lewat sbb haid mmg tak tratur"
Puan Ila, Selama Perak -
.
"Sy bru je habis sebotol mkn daraayu sis. Sis,pg ni..sy try buat upt test. Ada 2 line"
- Puan Yus, Dungun Terengganu -
.
"Alhamdulillah... sy dh cek 5w. tepat2 3thn pkahwinan sy. Masalah cuma kalau period 3 ari je.. itupun kuantiti skit"
- Puan Farah, Seri Manjung, Perak -
.
"Assalam dik.. check upt pg td..1 terang 1 blurr. pnantian slma 6 taun ni.. "
- Puan Asniza, Sg Petani Kedah -
.
"assalammualaikum sis. sory gangu. tdi g check sy pregnant 😍😍😍"
- Puan Azimah, Miri Sarawak
.
Testimoni2 lagi -->>> http://goo.gl/nIjK4j
Testimoni2 lagi -->>> http://goo.gl/nIjK4j
Testimoni2 lagi -->>> http://goo.gl/nIjK4j
.
=========
CARA BELI?
=========
.
SABAR
SABAR
SABAR PUAN...
.
Puan JANGAN BELI DaraAyu ni TANPA dapatkan special offer yang saya berikan
.
.
APA OFFERNYA PUAN?
.
.
Ok. Teruskan bacaan
.
1 botol Daraayu 120 biji.
Untuk guna sebulan
.
1 botol RM52 termasuk pos
2 botol RM92 termasuk pos
3 botol RM132 termasuk pos
.
Dan lagi jimat bila
.
5 botol dan PERCUMA 1 botol RM212 termasuk pos
.
Yang PERCUMA tu terhad. Siapa cepat dia dapat
.
.
OK! SAYA NAK ORDER!
.
.
WHATSAPP "DARAAYU" KE 014 291 4693
WHATSAPP "DARAAYU" KE 014 291 4693
WHATSAPP "DARAAYU" KE 014 291 4693
.