Senang Hamil: Period Tidak Teratur dan Berjaya Hamil

Friday, August 22, 2014

Period Tidak Teratur dan Berjaya Hamil


Salam puan safra..saya nak kongsi berita gembira..hrtu awal bln4 saya ada order lumiglow n trus pakai..syukur alhamdulillah skrg saya tengah pregnnt 3bln..saya pakai x sampai 1 botol..tq sb kenalkn produk lumiglow ni..
Saya pakai sb period x tetap..

Sori lmbt bgtau..saya tau saya pregnnt time bulan puasa hrtu..

Saya tunggu berita gembira ni selama 3 tahun..syukur alhamdulillah..
Saya cek sampai 4 kali sb x percaya n excited..hihi

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 3 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Kitar Haid Xtetap
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami
- Masalah Sukar Hamil

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.