Senang Hamil: Untuk Suami Isteri : Penawar Semula Jadi Untuk Senang Hamil

Friday, March 13, 2015

Untuk Suami Isteri : Penawar Semula Jadi Untuk Senang Hamil



Anda sedang cuba untuk mengatasi ketidaksuburan? Lihat beberapa penawar semula jadi ini untuk mengatasi ketidaksuburan pada suami dan isteri.


Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah menukar diet dan cara hidup anda ke arah yang lebih sihat. Berikut adalah beberapa vitamin yang paling biasa yang boleh membantu anda meningkatkan kesuburan anda (untuk suami dan isteri).

Vitamin D
Ia membantu tubuh untuk menghasilkan hormon seks yang memberi kesan kepada proses ovulasi. Vitamin D terdapat dalam telur, produk tenusu dan juga dalam minyak ikan kod. Anda juga boleh menyerap Vitamin D jika anda hanya duduk di bawah cahaya matahari selama 15 atau 20 minit

Vitamin E
Vitamin E meningkatkan kesihatan  dan motiliti sperma dan ia boleh didapati dalam makanan seperti biji bunga matahari, bayam dan buah zaitun.

Vitamin C
Vitamin C meningkatkan kesuburan di kalangan wanita, dan ia boleh didapati dalam brokoli, kubis, tomato, kentang dan lada merah.

CoQ10
Koenzim Q10 mempunyai kesan yang sama seperti Vitamin C, dan ia boleh didapati dalam makanan seperti makanan laut.

Asid folik
Ahli-ahli sains telah menemui bahawa jumlah terbesar asid folik di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran. Diet yang tinggi dalam asid folik tidak akan meningkatkan jumlah sperma, tetapi pasti akan meningkatkan kualiti yang sedia ada

Berat badan yang seimbang
Obesiti telah dikaitkan dengan ketidaksuburan pada lelaki. Obesiti akan mengurangkan kualiti sperma anda. Mengekalkan berat badan yang seimbang akan membantu kesuburan anda secara semulajadi.




.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 7 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV23" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.