Senang Hamil: Selamat Bersalin Bayi Lelaki Selepas 10 Tahun Berusaha

Wednesday, June 3, 2015

Selamat Bersalin Bayi Lelaki Selepas 10 Tahun Berusaha



Salam saya ingin berkongsi berita gembira,saya sudah pun pakai lumiglow 3botol dan saya sudah bersalin pada 5.10 t.kasih kerana perkenalkan saya kepada lumiglow,

Baby lelaki,berat 3.6 t.kasih

Ya operate sebab besar la,tak apa la janji saya dpt sekian lama saya tnggu 10 tahun baru saya dpt,

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 3 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Kitar Haid Xtetap
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami
- Masalah Sukar Hamil

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.