Senang Hamil: Berjaya Hamil - Pernah Keguguran - 1 DaraAyu

Monday, June 20, 2016

Berjaya Hamil - Pernah Keguguran - 1 DaraAyu




Assalamualaikum, tak sampai sebulan saya guna dara ayu, Alhamdulillah hari ni lewat sehari saya buat urine test subuh ni...

tue lah puan, biasanya samar2 kalau baru lewat sehari. . .suami gembira sangat,

saya baru lepas gugur bulan 4 hari tue, tak pantang pula tue, saya ambil dara ayu ni niat nak bagi senang lekat semula, sebab org cakap kalau sengugut ni susah lekat, saya period memang sengugut teruk. .

saya boleh sambung makan kan bagi abis. . .ubat ni...



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda




Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
.