Senang Hamil: Haid Kembali Normal - 1 DaraAyu

Thursday, November 17, 2016

Haid Kembali Normal - 1 DaraAyu


Alhamdulilah haid saya teratur sekarang puan,wpun saya terkadang makan 1 biji sehari,nak jimat lah katanya,bln sept saya stat haid 01/09 & bln oct ni saya haid 04/10,wlaupn lmbt bberapa hari sekurang2 haid saya kembali normal setelah sekian lama tidak dtg haid

Semoga selepas ini dpermudhakn saya hamil...



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 5 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.