Senang Hamil: Berjaya Hamil - Masalah Angin Vagina Dan Keputihan - 1 Daraayu 1 Kembara Fatimah

Wednesday, January 4, 2017

Berjaya Hamil - Masalah Angin Vagina Dan Keputihan - 1 Daraayu 1 Kembara Fatimah








Assalam puan. Bila mengandung kena stop ke makan kembara fatimah and darayu

Saya still tak check dengan klinik. Tapi saya cek 3 different pregnancy test
So hopefully ia adalah good news.

Dah seminggu. I thought ada sakit ke apa sebab tak period. Huhu.
Usually bila je waktu nak prrgi jumpa doc utk confirm kan ye

Period saya memang alhamdulillah teratur even sebelum makan. Cuma saya selalu risau vagina flatulence yang saya alami especially selepas bersama. Dan juga keputihan. Bila makan both of kembara n darayu alhamdulillah keputihan tiada and angin tu pun tiada
.



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda




Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
.