Senang Hamil: Berjaya Hamil - Masalah Haid Sikit - 1 DaraAyu dan 1 Garam Buluh

Senang Hamil

Senang Hamil

Tuesday, June 13, 2017

Berjaya Hamil - Masalah Haid Sikit - 1 DaraAyu dan 1 Garam Buluh








Whatsapp pada 19 Mac 2017
Sis sya ada msalh priod rasanya
Bau2 ni dtg priod 3 ari jerr tu pun dtg yg wrna hitam2
Drah tak kua pun
So utk dptkan anak ke 3 ni mmg lmbt so hrap jamu ni dpt buatkan sya lekat utk anak no 3
Lma dh tgggu ni sis
Lpas dpt anak ke 2 hormon tak stbil smpi kna buat operation thyroid
Sya jgk dngr klu ada thyroid dulu susah nk prgnent


Whatsapp pada 27 Apr 2017
Assalamualaikum
Ya Allah Puan
Alhamdulillah guna 1 btol je rzeki Allah nak bgi kat sya
Syg dh pregnant
Smua prgnent test sma ke puan
Coz sya pnah cek bnyk kali dulu tapi mengecewakan
Perlu ke sya cek skli lgi utk cnfirm kan yg sya btul2 pregnant
Macam tak pcya je ni
Dh lma sngt tggu Alhamdulillah rzki sya kali ni
Puan air garam ni boleh sya continue mnum ke???
@ sya perlu stop
Btol yg sya amik ni pun ada ckit lgi puan
Itu yg sya tak jelas
Coz priod sya ni
3mggu bertukar
Yg sya tau 3mggu bau ni sptutnya awal bulan
Tapi buln lepas sya lewat priod smggu
14/3 baru mai priod tu pun 3hri je
Buln ni tak mai lngsung
Sya tak tau nk kira dri awal buln @ amik pertghan buln
Puan rasa cmne??
Aa btul tu tapi thyroid dh lma buang la



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!