Senang Hamil: Berjaya Hamil - Pernah Keguguran, 6 Tahun Menanti - 1 DaraAyu dan 1 Selenium

Friday, September 29, 2017

Berjaya Hamil - Pernah Keguguran, 6 Tahun Menanti - 1 DaraAyu dan 1 Selenium





sis.. saya mahu 4 hari lewat.. adakah ini tanda saya hamil sis?
betul kh sis??..

so sis.. kalau betul saya hamil sis. saya masih boleh teruskan amal makan pil tersebut?

tu lah sis.. susah mahu lekat.. dlu keguguran.. lemah rahim..
sekarang saya bersyukur sangt sis.. selepas 6 tahun menanti.. akhirnya sis.. saya gembira sangat
terima kasih sis kerana memperkenalkan product tu sis.. trima kasih sangat2..
sis.. saya masih boleh amalkan makan pil tu kh?.. husband saya pun masih continue makan pil tu juga sis?



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.