Senang Hamil: Berjaya Hamil - Masalah Sukar Lekat - 1 DaraAyu dan 1 Selenium

Friday, June 1, 2018

Berjaya Hamil - Masalah Sukar Lekat - 1 DaraAyu dan 1 Selenium







Askum sis..
Saya chek pg ni upt naik dua line
Wlaupun lg 2hr saya nk period
Boleh dpt result prgnant ke? Atau sjak saya mkan kapsul daraayu tu hormon saya x stabil..
Bila chek upt naik 2 line..klau saya prgnant alhamdulillah syukur sgat2..
Berkat saya mkan kapsul ni saya prgnant..

Iye saya ambik set tu
Xtau la nk ckap cmna msalah sbb period ok je cma kdg awal kdg lewat tu je..
Bila period ok tp bila nk hamil tu m susah sgat nk lekat
Selalu jgak guna opk tuk cr waktu subur smbil tu amalkan folic asid..stiap blan result negetif..
Tu saya cba nk amalkan set daraayu ngan selenium blum period lg dh naik 2 line..
Sbb 2 hr lg trikh period saya

Tu la kan..mcm tu saya tggu lg smggu tuk chek upt blik
Klau dh trang btul2 saya g klinik buka buku
Alhamdulillah berkat saya amalkan..jd saya perlu truskan mkan ke daraayu ni atau stop..



 

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda




Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!
.