Senang Hamil: Berjaya Hamil - Masalah Fibroid dan Masalah Haid - 1 DaraAyu dan 1 Garam Buluh

Sunday, April 7, 2019

Berjaya Hamil - Masalah Fibroid dan Masalah Haid - 1 DaraAyu dan 1 Garam Buluh








Salam puan
Saya salmah puan. Hp saya rosak screen pecah
Pagi ni saya check preg test
Dia kluar cam tu line ke 2 merah skit
Maksudnya positif ke puan
Ya allah saya tak dapat percaya puan
Alhamdulillah
Suami pun check dia kata positif ni
Saya kena ambik test lain ke puan utk double confirm
Kalau tak positif dia tak kluar cam ni kan puan
Sebab sebelum ni saya test semua kluar single line
Heppi saya puan.
Sebelum sal ada masalah fibroid dan period tidak teratur
Kan saya gi check up clinic sebelum beli daraayu ngan puan






.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 7 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.