Senang Hamil: Berjaya Hamil - Senggugut dan Pernah Keguguran - 2 DaraAyu, 1 Garam Buluh dan 2 Selenium

Wednesday, April 3, 2019

Berjaya Hamil - Senggugut dan Pernah Keguguran - 2 DaraAyu, 1 Garam Buluh dan 2 Selenium







Salam sis,alhamdulillah dh scan dgr degupan jntung kuat plak td,doakan kandungan saya kuat yg ni puan yee,asbab daraayu allah bg rezeki lg

Dh 7 minggu dh,kira baru lg,bulan 4 ni 11.04 saya pergi umrah kira ada laa dlm 13 minggu mcm tu,mintak2 allah jaga kandungan saya nanti aminnnn,doakan saya jgk yee puan
Yg produk suami saya baru mkn 3 biji dh lekat saya ni,nnti lepas bersalin bole suami saya amal lg produk solemiun tu nanti ðŸ¤­





.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 7 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.