Senang Hamil: Cara Pengambilan Evening Primrose Oil

Monday, January 12, 2015

Cara Pengambilan Evening Primrose Oil


Evening Primrose Oil (EPO) mengandungi jumlah LA dan GLA yang tinggi yang diperlukan bagi fungsi prostaglandin. Prostaglandin adalah perlu untuk keseimbangan hormon yang baik. Mendapat cukup omega - 6 EFA seperti LA dan GLA melalui suplemen EPO boleh menyokong fungsi hormon keseluruhan dalam badan.  EPO adalah salah satu daripada beberapa tumbuhan yang mengandungi GLA

Penggunaan Evening Primrose Oil yang disyorkan

Penggunaan umum adalah 1500 - 3000 mg 1-2 kali sehari. Bermula pada dos yang paling rendah membantu untuk melihat bagaimana badan bertindak balas dengan makanan tambahan ini, dan kemudian meningkat dari masa ke masa seperti yang diperlukan.

Bagi mereka yang berusaha untuk hamil : penggunaan adalah 1500 - 3000 mg 1-2 kali sehari, dari hari 1 - 14 dalam kitaran haid. Evening Primrose Oil boleh menyebabkan pengecutan rahim. Itulah sebabnya untuk tidak meneruskan pengambilan EPO selepas ovulasi (kemungkinan sedang hamil)

Bagi mereka yang tidak berusaha untuk hamil : EPO boleh diambil sepanjang bulan  bagi mereka yang ingin mengambil EPO untuk membantu mengurangkan PMS, untuk senggugut atau untuk keseimbangan hormon.

Hentikan Evening Primrose Oil jika anda syak atau sudah disahkan hamil.

Bunga Evening Primrose adalah halus, kuning dan sangat wangi. Siapa tahu biji kecil boleh memberi manfaat kesihatan kesuburan menakjubkan? 






.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman sejak 2011 dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.