Senang Hamil: Anda Sedang Berusaha Hamil Tetapi Air Mani Keluar Selepas Bersama?

Saturday, April 18, 2015

Anda Sedang Berusaha Hamil Tetapi Air Mani Keluar Selepas Bersama?



Jika anda sedang mencuba untuk hamil dan mengalami air mani suami yang keluar selepas bersama, anda mungkin bimbang apabila melihat ia keluar daripada faraj anda dan anda sangat-sangat berharap bahawa ini tidak memberi kesan negatif terhadap peluang anda untuk hamil.




Berita baik adalah bahawa kebocoran itu tidak menjejaskan peluang anda. Anda masih boleh hamil walaupun ia terasa seperti 'semua' keluar. Jangan sedih atau kecewa. Anda hanya perlu satu sperma yang sangat kuat dan cepat untuk mensenyawakan telur anda.

Jika anda masih bimbang, terdapat langkah-langkah yang boleh diambil supaya membantu sperma sebanyak mungkin berada di dalam badan anda. Tips tersebut termasuk :

# Selepas bersama, letakkan beberapa bantal di bawah punggung anda untuk membantu perenang kecil berenang lebih cepat untuk sampai ke telur.

# Rapat dengan pasangan selama beberapa minit selepas bersama.

# Berbaring di atas katil selama 10 hingga 15 minit selepas mengadakan hubungan boleh membantu dengan memberi masa yang mencukupi untuk sperma berenang

# Terdapat posisi tertentu yang anda boleh cuba yang mungkin lebih memberi manfaat untuk berjaya hamil, seperti suami di atas. Posisi ini membantu untuk memastikan sperma dikeluarkan berhampiran dengan telur supaya ia tidak perlu berenang terlalu jauh

Hanya satu sperma yang baik yang diperlukan, jadi ia betul-betul tiada masalah jika terjadi kebocoran selepas mengadakan hubungan. Jangan risau dan nikmati masa bersama ini dengan pasangan anda.








.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman sejak 2011 dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.